Friday, January 14, 2011

pemilihan


salam buat semua..
em,. untuk pengetahuan..
aku sekarang amat sibuk dengan percubaan diri dalam pemilihan pemain volley ball untuk kolej..
semua nya hebat2 belaka..
wah..
kagum juga aku ye..
buat kawan2 kat mrsm dulu..
ingat tak kita main dekat padang?
haha best kan??
hehe
bila disini aku teringan bila bersama kalian..
bagai mimpi rasa nya bila disini aku menyambung juga perjuagan kita yang terbengkalai ..
haha
terbengkalai ke??
kik3

em,
selain tu ingat tak main ngan cikgu2 kat sekolah..
wah, nie kes nanya..
haha
nak tahu kenapa?
em, sebenarnya,...
aku merindui detik membesar bersama..
huhu
nak nangis bila diingatkan balik kan
bila membesar bersama..
mengejar perjalanna dunia dengan pancaroba..
wah, ayat klasik neh.. tragis3

em, nanti kalo ada yang nak buat reunion sama2 lah kiat menjayakan nya..
hehe
jangan lupe pergi bile raya cina nie ye.. hehe..
aku SUKA!

K LAH CINCAU DULU..
salam buat sahabat yang diingati..
sekian.. salam sayang semua..

2 comments:

  1. salam rindu..
    tapi x dapat dtg for raya cina nnt..
    insyaAllah laen kali ok

    ReplyDelete
  2. em, tak pe lah..
    t kalo jie balik cakap eh..
    kalo tak pom come 2 jb.. hehe
    love u all

    ReplyDelete