Sunday, October 2, 2011

KANTOI..


assalamualaikum
tajuk sangat memberangsangkan kan
haha
nasib la kantoi kan..
mesti ramai yang bertanye2 pe la yang kantoi nyer..
entah la, tak tahu nak citer mcm mane..
cu citer..
cu citer..
hehe

dari 1/10/11 jam 9.00 malam
dengan menaiki bas kolej ke hospital sultan ismail(HSI)
ceh!!
cerita macam suspen je
memang suspen pom
bukan tipu dan bukan nak buat lawak
adoi..
tapi berhenti la kat jusco tebrau..
bukan nak shoping pom..
bukan jugak nak window shopping..
sen xda la..
hadoi!!

oklah lari tajuk plak
adoi macam nie kalo nak tulis tapi xda draf..
huhu
xpe nia makne nye banyak idea..
hehe
naik lif tekan naik la pulak!!
haha
orait nie jap lago kang ting tong lain pulak!!

kat jasco 2 nak tunggu mak su tersayang habis kerja la..
yelah nak balik umah mak su..
miss giler kat anak2!! hehe
si abang col asyik tanye bile nak datang..
adoi, 'susah la cik su nak g umah abang'
2 jelah alasan aku bile mereka tanye..
sabor aje lah
dah2!! balik ke jusco pulak..
tunggu punyer tunggu sampai la pukul 11 malam
kat kolej pulak ada rocol pukul 10
nasib baik ada roomate yang cool boleh jugak jadi cover girlz..
hehe
thanks dear
jasa mu dikenang
insyaALLAH

dah aku yang kat jusco nie dah ketaq urat sendi n sendi lutut nie
mane tak nye, takot terkantoi..
tapi nasib baik cover gilz laku boleh la..
hehe
tapi masalah melanda atau pom dengan bahasa yang lebih tepat KANTOI!!
berlaku nye malam ke2..
hadoi
thanks jugak kat mane2 yang terlebih informasi yang membilangi kpd warden aku blah dari kolej..
aku pom tak sure lah ape ramuan yang dia guna waktu bagitau kat warden neh
semoga malaikat tidak mencatit ape2 amalan pada waktu itu..
dan aku jga doakan semoga sejahtera hendaknya..
sesungguhnya aku sedikit pom tidak menyimpan dendam atau ape2 jelah..
ceh!! ayat jiwang.. haha
xpe nie yang dirasa
berbalik pada yang dah kantoi..
aku pm kena la dicol oleh pengawas oncol
best la cz pengawas nie ngam ngan aku..
small metter lah kan
tapi yang masalhnye ngan warden la..
pn.vikky yg paling aku ting tong banyak
tapi nasib baik bukan dy yang oncoll hoho
pn liza la sape lagi kan
pastu aku pom cakap la ngan puan nyer
then past kat maksu ak..
ok lah kan

awal2 2 takot la jugak tapi nak bt macam mane nasib ak la..
then aku pikir la balik knp nak takot
bukan bt salah pom
(dah terang bt salah fly!!) haih xnak ngaku pulak
bukan maksud aku fly yang salh
tapi..
aku just stay kat umah maksu aje..
bukan macam sesetengah pihak yang stay kat umah balak!!
nauzubillah
dah2!! ambil pengajaran..

berbalik pada aku pulak
tak pe benda dah nak jadi..
ape je hukuman yang akan dikenakan
pandai buat pandai tanggung betol tak?
hurm
doa banyak2!! moga xda la yang buruk berlaku
semoga ALLAH mempermudahkan urusan ku
insyaAllah
pada pembaca pom
harap2 kalian pom sudi la doa untuk diri ini juga ye!! hhee

2 jelah yang nak citer..
assalamualaikum

No comments:

Post a Comment