Saturday, November 12, 2011

MAIN HUJAN JOM!!!

assalamualaikum..
apa khabar? baik?? alhamdulillah
kurang enak ye?? alhamdulillah juga sebab nyer..
Allah sedang menguji umat Nya..(^^)

jom3 ke topik kita,, hehe ('',)
semalam tidow punyer la lewat..
eh, bukan lewat tapi nie hah kawan2 ku kat KSKB neh mengacau!!
dush!! tumbuk kang..
nasib baik jauh..
aku kat bumi(bilik di tingkat bawah tanah),
 diorang kat langit(bilik kat tingkat atas)
yelah sejak2 aku jd bisnesswomen nie pagi2 buta pom ada costemer
(aku buat bisnes topup je kot)
hadoi, macam nie gamak nya org berniaga ye!!
tapi sebenar nya aku bt niaga topup gna web sebenar nya.. haha

nie notebook aku yang baru.. tempat aku buat niaga topup web('',)

pagi dah terlewat bangun..
asyik2 lambat je nih..
malu2!!

dah3
bangun je, aku pom jalan la ke tingkap..
terhuyung hayang cz malas giler..
bukak je langsir!!!
SELAMAT PAGI KSKB..(",)
nie yang selalu diucap oleh roomate aku waktu kat matrik
sape lagi kalo bukan si leen or si Z..
hehe
kira nye aku ciplak dyorg punyer la nie..

w0w!!
hujan sehhhh..
best!!
(alamak tak cantik la snap aku neh!!!)
pe pom, pemandangan yang cukup indah..(",)
subhanallah

teringat pulak waktu kecik2..
****************************************************************
usia: 5 tahun kot (ingat2 lupe)
pelakon: mek no, mek kak, pija, (jiran aku la)
masa: time hujan la
lokasi: skbpy (sekolah rendah aku..)

aku, mek kak, mek no n pija selalu la main2 kat sekolah
yelah sekolah rendah kitorg nie dekat je..
sebelah umah aku je
so.. nie lah tempat kitorg bergumbira..
then, satu hari nie..
aku n diorg la g la main2...
nak tau kitorg main pe??
hehe 
malu nak cakap
haha
polis2!!
tau kan permainnan 2?? hehe
tiba2 hujan la..
tapi kami terus je main nyer..
aku n pija jadi penjahat haha
mek kak n mek no jadi polis
dah 2 kejar2 la
mek kak kejar aku, aku pom lari la..
lari punyer lari.. 
sampai kat satu selekoh imbangan tak stabil
ape lagi..
gedebuk
aku jatuh..
aduhhh

tibe2 rase cam pening2 plak
apasal neh..
ketuk2 cikit kepala...
rasa tangan cam suam2 je
pelik..
nie kan tengah ujan kenapa suam plak
???
tengok je.... perh....
DARAH.....

p/s: uper2 nyer dahi aku berdarah cz hantuk kat bucu tiang sekolah.. cepat2 mek kak bawak aku balik.. dah 2 abah terus bawak aku g klinik, mak pulak tak habis beleter (nasib la kene dengar) 
sampai sekarang kesan 2 ada kat dahi aku neh,
hurm.. bila tengok ujan je terus aku sentuh dahi..
yelah, dah ada COP!!

wassalam

No comments:

Post a Comment