Saturday, November 12, 2011

let bygone be bygone

bismillahirrahmanirahim..
esk exam obs..
RISAU???
tapi sempat lagi aku bukak fb.. haha (^^)

Azrimah Yoora Zainudin let bygone be bygone........papepun dah beri yg terbaik...doa byk2...ALLAH kan ada

kat atas nie coment dari kawan aku kat fb group stardy kskb
aku suke..
tersentuh..
 nak tahu kenapa??
coz aku pom macam yang lain2 jugak
risau...
hurm
sekarang kan kitaorg kat KSKB nie tengah exam

jadi bila k.jiema ckap mcm nie..
aku rase.. 
hurm
terharu!!!
nak nangis pom ada..
entah..

thanks giler2 ngan ayat dia nie..
ingat kan aku balik tentang kekuasaan Yang Maha Esa
subhanallah

lagi 2 paper je lagi nak habis exam final
hurm
berdebar2
bukan berdebar2 nak dapat result tapi berdebar nak jawab soalan exam
tertanya2 soalan ape yang akan ditanya??
macam mane nak jawab??
then, boleh ke jawab??
betol kew jawapan yang aku bt 2??
diterima kew??
ke buat penat tangan menulis tapi markah nye tak de??
huhu

bermacam2 bermain kat kepala nie..
astarfirullahhalazim....

tapi bila tengok ayat kat atas nie rase macam suke!!
bahagia..
bukan sebab dapat jawab exam ke ape..
tapi bahagia dengan janji Allah pada hamba Nya..
Dia akan memakbulkan doa hamba2 Nya,,
jadi berdoalah

harap2 yang membaca blog nie pom akn mendoakan moga2
kami yang berada kat KSKB nie dapat jawab exam..
exam yang lepas 2 lepas la..
"let bygone be bygone" 

surgical ke medikal kew pead kew..
biar lah..
cantik kan tarikh?? 11/11/11



yang penting hari esok!!!
(^.^)

ingat lah..
ALLAH KAN ADA!!!
sentiasa bersama kita..
jadi berusaha lah kawan2.. moga kita dapat buat yang terbaik..
insyaAllah

..wassalam..

2 comments:

  1. amin..moga Allah permudahkan..Allah pndg usaha kan, so ape2 jd lepas nie redha la insyaALLAH n bersangka baiklah dgnNya sebab Allah mengikut sangkaan hambaNya..

    jie pun exam hari isnin ni

    ReplyDelete
  2. insyaAllah..
    harap jie pom dapat buat yang terbaik jugak!!
    all da best doc.. hehe

    ReplyDelete