Thursday, October 6, 2011

menagih cinta illahi..


salam cinta illahi..
di besarkan dalam kehidupan yang sederhana,
aku mencari-cari diri sendiri,
ketenanagan bukan milik aku,
aku terkapai-kapai dalam kehidupan yang tak pasti

salam cinta illahi
aku melayari semua jaringan,
mencari suluhan hati,
namun,
tidak ku temui...

salam cinta illahi
Allah sayangkan hamba nya,
memberi aku sinar mencari,
terima kasih tuhan ku,
kasihku padamu berseri-seri..

salam cinta illahi
aku temui diri
mencari pengukuh keimanan
moga mendapat cinta illahi
salam ukhwah aku kirimkan..

salam cinta illlahi
kasihku tidak terperi,
al-quran dan sunnah peneguh diri
jiwa dan raga menjadi satu
matlamnat hanya..
menagih cinta illahi..

salam cinta illahi..
aku pohon dalam doaku
aku pohon dalam sujudku
aku pohon dalam tngisku
moga cinta illahi ada untuk ku

salam cinta illahi
masih menungu cinta illahi
selagi nyawa berganding dengan tubuhku
agar cinta illahi untuk ku
aku menagih cinta illahi..

No comments:

Post a Comment