Friday, March 16, 2012

AKIBAT CLINIKAL !!!


assalamualaikum..

dah hampir sebulan aku praktikal..
adoi susah nak diterangkan macam mane..
ramai yang tanya seronok ke bila praktikal nie???
hurm
agak2 ape la jawapan aku ye..
entah, diri sendiri pom tak paham pe yang patot the ans..
anyway, bg aku praktikal nie best la bila best tapi bila datang bab sewel..
boleh penim juga kepala hotak nie
haih
yelah, sape nak dengar bebelan MAK CIK BAjU BIRU..
tak ada salah pom cari salah..
2 okey lagi..
tapi kalo bab tokok tambah nie yang rase nak letak pistol kat kepala MAK CIK BAJU BIRU  ne
haih
nie lah dinamakan manusia..
bila cam nie tahan jelah telinga..
pekak kejap cz banyak sangat intipatinya..
hadoiyai..
dah, maap ler MAK CIK BAJU BIRU..
saya n kawan2 memang tak boleh blah bila mak cik bagi salam
macam ada bom nuclear yang nak jatuh jew..
maap banyak2..

minggu lepas cuti pertengahan semesster..
dapat la balik umah kejap..
jumpa ngan family pe semua..
dan tak terkecuali jumpa MAS la kan..
hurm
satu perubahan yang menarik sekarang ne ttg si dia..
sudah boleh merayap kat rumah si gadis..
ekekeke..
pelik ew ayat..
haha
ok la 2..
dah boleh sembang lama ngan abah n ma..
dah boleh buat lawak ngan si kecik bongsu..
kalau dulu susah sangat nak lekat kat umah kata nya panas..
tapi sekarang dah boleh sembang lama2 ngan org tua..
si kecik dah seronok ada yang melayan..
syukur sangat2 dia adalah untuk ku..
insyaAllah..
tapi, waktu hari nak balik jb..
hurm
si dia kesakitan..
berehat di rumah ku..
yaAllah ku takut nak tiggalkan dirirnya dalam keadaan mcm 2..
nasib baik ma n abah ada utuk  tengok2 kan..
hurm, moga kamo cepat sembuh..

bila kejauhan sekarang nie kerinduan mengundang diri..
aku berpuase menahan diri..
moga ada sesuatu untuk aku pada masa itu.. hurm
ya Allah tabahkan hatiku..

nie nak citer pasal clinikal kat hospitak sutanah aminah jb lah kan..
haih penat bila di D4 medical lelaki..
tapi kat B3 kne bebel lah pulak..
tapi hidup aku nie macam terumbang ambing..
bersepah2 meja..
entah bila nak kemas..
xda hati nak kemas lagi nie.. huem
tak pe la buat cikit2..
 lama2 ok ah 2..
hehe

ok lah nak g keja dah nie..
hari nie keja petang..
so nak ciap2 jap.
lain kali kalo berkesempatan ku jenguk lg..
insyaAllah..
wassalam

No comments:

Post a Comment