Friday, March 16, 2012

JUMAAT PUN KERJA LA KAT JOHOR

Assalamualaikum..

hari nie subuh gajah plus gorila la..
adoi mcm mane boleh terlajak tidur pom tak tahu lah..
haih
mentang2 kerja petang hari nie boleh plak terlajak
adoi..
ampun kan hamba mu yang lalai ini yaAllah..

dah sambahyang subuh gajah+gorila..
dah tak boleh tidur dah..
ape lagi teruskan misi yang tak berjaya sebelum ini iaitu
kemas meja study yang dah macam reban ayam nie hah
dan juga mop bilik yang macam zoo nie hah
adoi penat juga,.. 
basuh baju pulak lepas 2..
tiba2 tengah best basuh baju,
ada yang datang mengacau..
suhh.. jauh cikit bz nie..
haha
terjengul lah muka kawan aku nie..
si k.bariah.. datang nak jumpe romet kesayangan..
so, dy ajak si rometku g tempat ceramah..
adoi hai sayang.. 
macam mane plak aku boleh lupe pasal ceramah yang penting nie..
aduh.. ku ketok kepala sendiri..
ceramah 'MENCARI PASANGAN SOLEH/SOLEHAH'
hurm,,
bukan rezeki ku lah gamak nya...
ape lagi ku sambung lah basuh baju dengan hati yang remuk, gemuk..
huhu isk3

hari nie g keja kena awal cz hari jumaat..
hencik2 driver nk g smyg jumaat plak..
so, aku rase aku dah berciap awal..
tapi..
apelah nasib awal lagi bas datang dari aku..
adoi..
ape da..

jam 12.50 noon ak dah terpacak kat hospital
adoi keja start pkul 2
hurm pe la y aku nak bt neh
'king kau' lah jawab nye..
haha
dah 2.. masuk la keja..
misi n visi aku hari nie nak suruh doc or sape2 yang blh kurangkan sakit kat muscle tapak tangan ku akibat main bola tampar..
ting tong punyer ting tong ku dapat sorang staf nurse..
hah
akan ku jadikan kambing hitam
haha
pe lagi..
mintak la na nasihat, panduan n ajaran
hehe
dy bg aku ubat da..
aku ingat tak jalan tapi bila dah bt pe yang dy suruh dah semakin ok lah cikit
TQ banyak2 ye sn..
hehe

ting tong ting tong
kat ward.. is time 2 back home sweet home haha
tengok jam dah pukul 9..
pe lagi jom r blah..
haha
so, 9.05 kuar lah seluruj jasad aku n member of da ward dari ward B3
berlari berkejaran lah kami semua takut tak dapat tempat duduk dalam bus
samapai je kat bas...
aik,
kepelikan melanda diri..
asal xda orang???
dah bas  ke 2 ke nie???
en.amrie menegur..
awal nye keluar.. belom pukul9 dah blah
habis lah kalo puan tahu..
mengaru tempat tak gatal nie..
aku cakap lah kat en,amrie..
encik yang ku sayang.. tadi kat ward jam dah tunjuk jam9.05 
so, kami kuar la,.. 
keja dah ciap..
hurm
tanpa melengah kan masa terus jew masuk dalam bus n boleh buat pilihan kerusi dalam bus
best giler..
tak penah2 dalam idup
kik3
ayat hyperbola
 dan akhirnya sampai lah kolej my sweet home..
so, skrg nie aku dah ngantuk cz penat n gOOd niTE..
WASSALAM..

No comments:

Post a Comment