Monday, March 11, 2013

iM sweet 22 YEARS OLD.. ^^

terkezuttt giler3.. ^^
wahai pembaca sekalian alam..
nampak tak gambar kat atas 2
???
comel ke cumil..
hehe
tak de lah..
cuma nak tunjuk muka yang dah tembam sebab aleun da naik rm8++.++
haha
apa gaya nombor alaun da..
alah
tak kisah lah yang penting da naik
alhamdulillah

sebenarnya..
bukan nak citer pasal alaun yang da naik 2..
tapi..
IM 22 YEARS OLD...
OLD
OLDDD
OLDDDDDD
OLDDDDDDDDD
waaa........
sudah tua rupe nyer
adoi..
anyway,
alhamdulillah sgt2 to ALLah
cz, give me a space to respect YOU
^^
sampai umor 22 aku dapat sedut udara at dunia nie..
ramai yang tak sampai umor nie pom
ada yang baru je lahir dari perut mak yang membuyung terus mengadap yang ESA.
tapi aku??
masih lagi diberi kesempatan
jadi,
alhamdulilllah ya AllAh

bunga ros hidup n a big hello kitty
OLD pom dapat hadiah ape???
haha
kelakar la..
tq to secret agent..
nama dia azrimah zainuddin.. single
gambar yang kat atas nie lah secret agent nyer..
nak tahu knp aku panggil dia secret agent..
kisah nyer bermula DISINI..

pada satu pagi yang tenang..
selepas sembahyang subuh n aku sambung tido balik cz keja petang (buruk perangai anak dara)
tepat jam 10.00 am
aku terdengar ketukan asmara kat bilik aku..
dengar jeritan mamai "masuk ler. pintu tak kunci"
aku pom pandang lah pintu bilik..
mane tau ada makhluk yang nak masuk bilik perkenal diri sebagai pengetuk pintu..
tunggu 1 minit
2 minit
3 minit
4 minit
5 minit 
10 minit
~sambung tido haha
bangun2, jam 9.45 pg
mandi2 pastu nak g ambik baju kat ampai cz uniform tok kej apetang belom gosok lg
dengan hati yang ceria
bukak la pintu. dengan mata diatas, kaki dibawah
tersepak 'benda'
hah
nak tahu pa???
ganbar bunga n kotak yang terisi hello kitty, kotak comel n coklat
BUNGA...??????
tak paham betol aku pagi tu...
utk sape la benda alah nie kat depan pintu nie..
so, sebagai seoarng yang penah tengok drama melayu..
angkat la bunga tu..
cium cikit... ambik bau
WANGI !!! (sebut je.. tapi bau nyer entah... haha)
tilik cikit..
CANTIK!!!
untung la sape dapat bunga..
tilik lagi...
w0ow ada card..
bace3
biar lah org lain punyer pom kan???
HAPPY BIRTHDAY mas ayu....

WOOOOOOWWWWW
untuk aku la...
sape punyer keja nie....
puh kanan puh kiri
puh depan puh belakang
nampak bayang2 org yang meletakkan
AZRIMAH ZAINUDDIN..
sabor jelah
haha

TQ
k.jiema
love u a lot
nanti kite cari org sabah sama2 ye..
hehe

moga tahun depan aku masih boleh menikmati ulang tahun yang ke 23 years OLDDDDDD
*TQ allAH giving me frens dat memorise me to YOU.. ^^
ALHAMDULILLAH.



No comments:

Post a Comment